Dünyanın en popüler sosyal medya platformlarından Instagram, özellikle içerik üreticilerine yönelik yeni bir düzenleme yaptı.

Meta çatısı altındaki Instagram, Reels formatında önemli bir yenilik duyurdu.Bugüne kadar 90 saniye ile sınırlı olan Reels videoları, yapılan güncellemeyle birlikte artık 20 dakikaya kadar çıkabilecek.
Özellikle video odaklı içerik üreten kullanıcılar, bu güncelleme büyük ilgiyle karşılandı.Sosyal medya uzmanları, bu hamlenin Instagram’ın TikTok ve YouTube gibi video merkezli platformlarla daha güçlü rekabet etme stratejisinin bir parçası olduğunu belirtiyor.
Özellikle içerik üreticilerinin uzun videolarla daha derin anlatılar oluşturabileceği ve takipçileriyle etkileşimini artırabileceği düşünülüyor.
Özellik kademeli bir şekilde, kullanıcılara sunuluyor.Yeni özellikle birlikte eğitim videoları, vloglar, belgesel tadında içerikler ve canlı yayın kayıtlarının Reels formatında paylaşılması mümkün hale gelirken Meta güncellemeyi, “Yaratıcılığın sınırlarını zorlayan her yenilik, platformun gelişimine katkı sağlar.” şeklinde duyurdu.